Witam cieplutko wszystkich znajomych i tych, których jeszcze nie znam, w nowym miejscu. Nowe jest również dla mnie 🙂 Jest to mój pierwszy w życiu blog, więc proszę o wyrozumiałość. Liczę, że będzie tu ciekawie i gwarno. Chciałabym bardzo, żeby moje prace zyskały swoich fanów i pozwoliły mi rozkręcić się jeszcze bardziej.

Może trochę historii?

Odkąd pamiętam interesowały mnie wszelkiego rodzaju prace ręczne. Przerabiałam już druty, szydełko, szycie, filc, scrapbooking, decoupage, robienie biżuterii, kompozycje kwiatowe itp.  Akcesoria dla dzieci to wynik spotkań z pewnym małżeństwem. Mąż jest fotografem, a żona dzielnie mu asystuje 😀 Oni mnie zainspirowali. Pierwsze nieśmiałe próby zyskały uznanie. No i wtedy się zaczęło. Ela ciągle mnie namawiała i namawiała i nawet podjęłam próbę zyskania środków na rozpoczęcie działalności. Nie udało się, ale czekam na nową szansę. W tym czasie chcę zyskać sławę :p i zadowolonych klientów.

Tak więc rozgośćcie się i jeśli macie jakieś propozycje lub inspiracje, śmiało piszcie. Uwielbiam nowe wyzwania.

